A Menu24.hu portál üzemeltetője:
ORIENT LINE Kft.
Székhely: 4028 Debrecen, Hadházi út 37. 1/5.
Adószám: 23721597-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-022266
Elérhetőség és ügyfélszolgálat:
E-mail: info@menu24.hu
Telefonszám: (Hé-Pé 11-22 óráig)
Cégünk a működéséhez szükséges több tevékenységét partner cégeken keresztül látja el, akik megfelelő megállapodás létrejötte esetén eljárhatnak a cég ügyeiben, de kizárólag a megállapodásban lekorlátozott módon.
1. Általános tudnivalók
1.1. A jelen Általános Szerződési Feltétel (továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltatás igénybevételével történik. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozik. A Menu24.hu tájékoztatja a Felhasználókat, hogy jelen szolgáltatásra, illetve a Felek közötti szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § rendelkezései nem vonatkoznak a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint, hiszen a megrendelt tételek romlandóak vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek számítanak, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében sem, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
1.2. A Menu24.hu-n keresztül történő rendelés során háromoldalú elektronikus szerződés jön létre a Felhasználó (továbbiakban: Megrendelő), a Menu24.hu-t üzemeltető ORIENT LINE Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) és a kiszállítást lebonyolító étterem (továbbiakban: Étterem), továbbiakban Felek között. A szerződés tárgya a Menu24.hu-n keresztül Megrendelő által leadott megrendelés.
1.3. Jelen ÁSZF irányadó akkor is, ha a Menu24.hu szolgáltatása más weboldalon keresztül érhető el
1.4. A Menu24.hu ételrendelő weboldal online közvetítést biztosít a Megrendelő és a weboldalon feltüntetett Éttermek között. Célunk, hogy minél több vendéglátót gyűjtsünk össze portálunkra, biztosítva ezzel a megrendelhető ételek és italok (továbbiakban: Termékek) széles választékát. Weblapunk segítségével el szeretnénk érni, hogy mindenki gyorsan, egyszerűen és költségkímélő módon tudja lebonyolítani ételrendelését.
1.5. A Menu24.hu egy ingyenes Szolgáltatás biztosít megrendelőinek, a Termékek ugyanannyiba kerülnek, mintha azt telefonon vagy személyesen rendelné meg a Megrendelő. Kivételt képez ez alól a Menu24.hu és az Éttermek között létrejövő egyedi Termék akciók, hiszen ezen szolgáltatást csak a weboldalon keresztül megrendelve érhetőek el kedvezményes áron.
1.6. A weboldalon található tartalom, ajánlatok, a Menu24.hu szolgáltatásának jellege miatt állandóan változnak. A Menu24.hu kimondottan törekszik arra, hogy mindig aktuális tartalmat és ajánlatokat jelenítsen meg. Mivel az éttermi információk, termékkínálat, termékleírások és termékek árai az Éttermektől származnak, ezért Szolgáltató ezek tartalmáért, aktualitásáért, elérhetőségéért és minőségéért felelősséget nem vállal és kártérítésre nem kötelezhető.
1.7. A Menu24.hu és a Felhasználó között a szerződés a rendelés feladására vonatkozóan jön létre.
2. Regisztráció
2.1. A megrendelés leadása minden esetben regisztrációhoz kötött.
2.2. A Megrendelő a rendeléshez szükséges adatait az Üzemeltetővel és az Étteremmel a regisztráció során osztja meg. A regisztráció során csak valós és hiteles adatokat adhat meg, a Felek rendelkezésére bocsátott információkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel.
2.3. A regisztráció során Felhasználóknak a következő adatokat kötelező megadniuk:
Teljes név
E-mail cím
Jelszó
Telefonszám
Szállítási cím (település, utca, házszám)
2.4. A Felhasználó regisztrációjával kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a Menu24.hu Adatvédelmi elveit és az ÁSZF-et.
3. Megrendelés menete
3.1. A rendelés feltétele, hogy a Megrendelő rögzítse azt a címet, amelyre a rendelését kéri, valamint az, hogy a kiválasztott Étterem a megadott címre vállaljon házhozszállítást és a rendelés időpontjában nyitva legyen.
3.2. A rendelés feladása során ki kell választani az Éttermet, az Éttermi kínálatból pedig ki kell választani a megrendelni kívánt Terméket, melynek ára feltüntetésre kerül a Termék mellett.
3.3. Kiválasztott Étterem adatlapján a Megrendelő tájékoztatást kap a kiszállítás idejéről, költségeiről, az étterem akcióiról, nyitva tartásáról, fizetési módokról, illetve a minimum rendelés összegéről. A minimum rendelés értékét minden esetben el kell érnie a megrendelés végösszegének.
3.4. A kiválasztott Termékeket a „Kosárba” gomb megnyomásával kerülnek a Megrendelő virtuális kosarába.
A virtuális kosár a weboldal jobb oldalán helyezkedik el, amelyben ellenőrizheti a belerakott Termékeket, azoknak a mennyiségét és árát.
A virtuális kosár „Megrendelem” gombjára kattintva lehetőség van újra ellenőrizni a megrendelni kívánt Termékeket, itt van lehetőség különböző akciók és ajándékok kiválasztására, illetve kuponkódok megadására, megjegyzés írni az étterem számára. A Kosár tartalmát leellenőrizve ismét a „Megrendelem” gomb megnyomásával ellenőrizheti le/adhatja meg a Felhasználó személyes adatait, illetve itt van lehetőség kiválasztani a fizetési módot is.
A „Rendelés véglegesítése” gomb lenyomásával a Menu24.hu automatikusan eljuttatja a megrendelés információit az Éttermek felé. Az Étterem elkészíti az ételeket, és kiszállítja azokat. Az ételek kiszállítási ideje éttermenként különböző, ill. az éttermekről közölt információk között érhető el, jellemzően 30-90 percen belül teljesítik a megrendelés kiszállítását.
3.5. A Menu24.hu, ahogyan továbbította a kiválasztott Étterem felé a megrendelést utána azonnal e-mailben visszaigazolást küld a megrendelés adatairól.
4. Fizetési lehetőségek, feltételek
4.1. A megrendelés végösszegének kifizetése a Menu24.hu-n megjelölt fizetési módokon lehetséges. A rendelési értéket a Menu24.hu-val szerződéses kapcsolatban álló pénzügyi szolgáltató (BARION) a Felhasználó által megadott bankkártya számlára terheli. A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Kiszállításnál maga a Felhasználó készpénzben vagy étkezési utalvánnyal fizeti meg az étterem alkalmazottja számára.
4.2. A Megrendelő a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt fizetőeszközzel köteles kifizetni a megrendelés kézbesítése során.
5. Elállás
5.1. A Megrendelő az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre, mivel a Felhasználót elállási jog nem illeti meg sem a Menu24.hu-val sem az Étteremmel szemben, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás igénybevétele a „Rendelés véglegesítése” gomb lenyomásával azonnal megtörténik, valamint arra, hogy az romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek minősülnek.
5.2. Megrendelés a rendelés véglegesítését követő 5 percen belül mondható fel az info@Menu24.hu email címre küldött elektronikus levélben.
5.3. Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.
6. Panaszkezelés
6.1. Az esetleges reklamációkat az info@Menu24.hu email címre várjuk. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően az illetékes kollégáknak, vagy az adott vendéglátónak továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, a Menu24.hu csapata mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget. Az azonnali megoldást igénylő problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 5 munkanapon belül válaszol a felmerült panaszra.
6.2. Minden munkanapon 10 és 23 óra között diszpécser szolgálatot működtetünk, a leadott megrendelésekkel kapcsolatban az info@Menu24.hu email címre érkező panaszokat a diszpécsereink azonnal kezelik.
6.3. Amennyiben nem vagy elégedett az Ügyfélszolgálatunk által nyújtott panaszkezeléssel, úgy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz jogorvoslatért, illetve a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz.
7. Személyes adatok kezelése
7.1. A Felhasználó személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat az Adatvédelmi tájékoztató tartalmazza.
8. Akciók
8.1. A Menu24.hu Megrendelői számára akciókat biztosít minden hónapban. Az épp aktuális akcióról a Menu24.hu oldalon, vagy a Facebook rajongói felületen kap tájékoztatást a megrendelő.
8.2. Az oldalon feltűntetett havi akció csak online rendelés leadása esetén biztosított.
8.3. Az aktuális akciók a készlet erejéig elérhetőek!
Aktuális változat - 2017.10.18